Zanim Martyna Śledzik odważyła się stworzyć swój właśny modowy brand, pracowała jako modelka na wybiegach w Paryżu, Mediolanie, Londynie i Tokio. Nie interesowało jej wyłącznie bierne prezentowanie ubiorów, ale też ich tworzenie. Przyglądała się więc pracy największych projektantów od kulis,a dzięki tym obserwacjom nabyła doświadczenia, które obok pasji - stało się kołem zamachowym dla powstania Mandragory. Roślinie o tej nazwie w mitologii i folklorze przypisywano magiczne właściwości, związane z miłością, bogactwem i ochroną, a wszystkie te sfery spotykają się również w modzie.Burgund od zawsze symbolizuje władzę i bogactwo. W Cesarstwie Rzymskim kolor ten pozyskiwano z niezwykle rzadkiej muszli z Morza Śródziemnego. Zarezerwowany był wyłącznie dla wodzów i samego cesarza. Na szczęście dziś elegancja i luksus nie muszą iść w parze z wielkimi wydatkami. Mandragora stawia na ideę slow luxury: krótkie serie, precyzyjne wykończenia i świadomą produkcję. I ten kolor, który pozwala kobiecie odważnie wyrażać siebie
Martyna Śledzik z Mają Hyży i Agnieszką Mrozińską na śniadaniu prasowym Mandragory w Hotelu Arche Krakowska
Filozofia marki Mandragora od początku istnienia opiera się na kluczowych wartościach, takich właśnie jak wyrażanie siebie, manifestowanie kobiecości i kreowanie ponadczasowego stylu. Dla Martyny Śledzik, projektowanie nie jest jedynie procesem tworzenia ubrań, ale sztuką budowania siły kobiecości i wyjątkowości każdej z klientek. Kolekcje Mandragory zaprojektowane są tak, aby nie tylko podkreślać urodę i charakter kobiety, ale też umożliwiać jej tworzenie własnego stylu, który wykracza poza przemijające trendy. Martyna wierzy, że moda powinna służyć kobietom przez lata, nie tracąc przy tym na jakości czy świeżości. Dlatego każdy projekt jest dokładnie przemyślany, aby był nie tylko piękny, funkcjonalny, ale też ponadczasowy.
Ilona Janyst i Martyna Śledzik na prezentacji jesiennej kolekcji Mandragory w Hotelu Arche Krakowska
Ponadczasowość produktów to kolejna kluczowa zasada marki. Mandragora świadomie projektuje ubrania tak, aby ich stylistyka była odporna na przemijające trendy, które dominują w modzie sezonowej. Starannie dobrane materiały, wysoka jakość wykonania i dbałość o detale sprawiają, że ubrania Mandragory mogą służyć przez wiele sezonów, zachowując swoją świeżość i atrakcyjność. To ubrania, które stają się stałym elementem kobiecej garderoby, nie tracąc przy tym na aktualności i stylu. Martyna Śledzik wierzy, że moda to inwestycja w siebie – zarówno pod względem wizerunku, jak i samopoczucia. Dlatego każdy projekt Mandragory jest stworzony z myślą o kobietach, które pragną czuć się pewnie i wyjątkowo niezależnie od okoliczności.
Odchudzona przez dr Barbarę Jerschinę( na zdjęciu) Magda Waligórska z satysfakcją przymierzała najbardziej dopasowane modele.
Partnerami wydarzenia byli: DREAM WATCH, CAMELIO CANDLE,HONGQi, CLINIQUE FACE & BODY DR BARBARA JERSCHINA, AGENCJA PLUS 22